Slavlje je započelo jutarnjom ranom misom koju je predslavio velečasni Marinko Miličević, svećenik Gospičko-senjske biskupije i domaći sin istoimene župe.
Središnje misno slavlje predvodio je fra Zdravko Dadić, provincijal Bosne Srebrene, uz koncelebraciju 45-ak svećenika Šamčkog, Doborskog i Dubravskog dekanata te svećenika iz drugih župa. Na sam dan patrona, što na misnom slavlju što na raspolaganju vjernicima, za svetu ispovijed bilo je prisutno oko 70-ak svećenika.
U svojoj homiliji, fra Zdravko istaknuo je važnost potpunog oprosta kojeg je serafski svetac Sv. Franjo dobio te posebno istaknuo ljepotu mnogih darova kojima je Bog obdario ljudsku dušu, od kojih je možda najljepša veličina koju jedna, grijehom načeta duša, može imati, umijeće i dar oprosta. U nastavku propovijedi fra Zdravko je govorio kako je potrebna velika hrabrost za reći oprosti – riječ koja u sebi nosi toliku težinu da je mnogi, pogrešno misleći da se na taj način ponižavaju, ne mogu izreći.
Na kraju slavlja župnik fra Marko Lovrić zahvalio je svećenicima koji su bili na raspolaganju za svetu ispovijed, časnim sestrama, župljanima i hodočasnicima kako iz okolnih župa te mnogima iz tuzlanskog i plehanskog kraja te iz susjedne Hrvatske.
Kao i prethodnih godina na proslavu patrona došli su vjernici iz okolnih župa i to pješke. Tradicionalno, riječ je o župljanima Vidovica, Kopanica, Tolise, Oštre Luke Bok, Domaljevca, Turića te Donje Tramošnice.
Na sam dan patrona župni zbor iz Domaljevca animirao je središnje misno slavlje a Trodnevnu pripravu animirao je zbor župe Gornja Tramošnica pod ravnanjem s. Jele Dubravac.
Vjernici su se za proslavu blagdana pripremali svetim misama trodnevnicama koje su predvodili fra Bono Kovačević, župnik u Orašju, fra Mario Jurković, župni vikar u Potočanima i dr. fra Zvonko Benković, profesor u Visokom.
Predvoditelji misnih slavlja tijekom trodnevne duhovne priprave na poseban su način istaknuli važnost euharistije u životu kršćanina i zahvalnosti Bogu za sve darove koje dobivamo u životu po zagovoru Blažene Djevice Marije.
Sva tri dana župljani i hodočasnici imali su priliku za sakrament pomirenja, a na sam blagdan su svi vjernici i hodočasnici imali priliku zadobiti potpuni oprost kroz ispovijed baš kao i u asiškoj Porcijunkuli.