S obzirom na mnoga – potvrđena ili nepotvrđena – ukazanja i Marijine objave u novije vrijeme, nerijetko se čak i iz samih teoloških krugova čuje skandalozna izjava kako se Marija raspričala. Misle da su vjerni svetopisamskome tekstu, ako o Mariji što manje govore. Pri tome se pozivaju na tzv. Marijinu biblijsku šutnju, jer evanđelja donose sveukupno samo sedam Marijinih riječi (1. Lk 1,34; 2. Lk 1,38; 3. Lk 1,40; 4. Lk 1,46; 5. Lk 2,48; 6. Iv 2,3; 7. Iv 2,5).
Na prvi pogled takvima ide u prilog ne samo Marijina šutnja u evanđeljima, nego i Marijina šutnja kroz mnoga stoljeća kršćanstva. Sve do konca 15. st. Marijina ukazanja i objave su dosta rijetke i upućene uglavnom pojedinim svecima i pobožnim osobama, iako se štovanje Marije sve više širi, a veliki teolozi pišu divne himne, molitve i traktate njoj u čast. Izgleda također da i veliki sveci spomenutim teolozima daju za pravo. Pa tako sv. Toma iz Villanove (1486. – 1555.) onima koji se čude što se u evanđeljima tako malo o Mariji govori, uzvraća: Što tražiš više od toga? Neka ti bude dovoljno znati da je ona Majka Božja. Bilo je dovoljno o njoj reći: Od nje se rodi Isus (Mt 1,16). Da, Marijo, kako bih te ljubio, dovoljno mi je znati da si ti Majka mojega Boga. Iako nam doista treba biti sasvim dovoljno ono što je u evanđelju o Mariji rečeno da bismo je častili, kako ističe sv. Toma iz Villanove, ipak to nije sve što se o njoj ima za reći ili što nam ona ima za reći.
Španjolska mističarka, Marija Agreda (1602. – 1665.), čudeći se upravo što Isus tako velika otajstva o svojoj majci nije objavio svijetu odmah od početka, u mističnim vizijama dobiva od Boga vrlo zanimljiv i duboko biblijski odgovor. Ukazujući joj na objavljene riječi u Ivanovu evanđelju: Još vam mnogo imam kazati, ali sada ne možete nositi. No kada dođe on – Duh Istine – upućivat će vas u svu istinu; jer neće govoriti sam od sebe, nego će govoriti što čuje i navješćivat će vam ono što dolazi. (Iv 16,12-14). Bog mističarki onda ovako objašnjava šutnju i tajanstvenost u koju je Presveto Trojstvo obavilo otajstvo Marije od samih početaka: Nisam otkrio te tajne prvoj Crkvi, jer su tako velike, pa da se vjernici ne bi izgubili u kontemplaciji i divljenju (Marijina otajstva, op. a.) u onom trenutku kada je važnije bilo da se učvrsti zakon milosti i Radosne vijesti u svijetu i kada vjera u utjelovljenje i otkupljenje te u propise novoga zakona Evanđelja bijahu još u svojim počecima. Gotovo isto objašnjenje pruža nam i sveti Ljudevit Marija Grignion de Montfort kada kaže kako se Marija nije gotovo ni pokazala svijetu za vrijeme prvog dolaska Isusa Krista, da se ljudi još premalo poučeni i prosvijetljeni o osobi njezina sina Isusa Krista ne bi udaljili od istine i previše osjetno i neprosvijetljeno zanijeli za njom. Isti autor ističe kako je sada došlo vrijeme kada Marija treba biti sve poznatija te da je se više ljubi i štuje nego bilo kada u prošlosti.
Tradicija Crkve nam govori da postoji Božji naum za Mariju kroz sva stoljeća, a osobito u tzv. posljednja vremena. Neki kao da bi htjeli da je rođenjem Spasitelja i Uznesenjem Marijinim na nebo njezino poslanje na zemlji završeno
On tvrdi kako Bog želi u posljednjim vremenima objaviti i očitovati Mariju, remek djelo svojih ruku, i po Mariji na poseban način želi iskazati svoje milosrđe prema grešnicima i onima koji su se udaljili od Crkve, a to je najprimjerenije učiniti po Majci milosrđa: Marija treba zasjati posebno u tim posljednjim vremenima svojim milosrđem, učinkovitošću i milošću (G. de Montfort). To je ujedno u skladu s porukom posljednje svetopisamske knjige, Otkrivenja. Nije bez razloga što se o Mariji upravo u posljednjoj knjizi Svetoga pisma govori kao o velikom znaku na nebu!
Kao što je nemjerljivu ulogu Marija imala u počecima spasenja, tako će imati i u dovršenju ljudskog spasenja; kao što je pripravila Kristov prvi dolazak u svome srcu, tijelu i duši, tako ima pripraviti i njegov drugi dolazak u srcima, tijelima i dušama vjernika. Tradicija Crkve nam govori da postoji Božji naum za Mariju kroz sva stoljeća, a osobito u tzv. posljednja vremena. Neki kao da bi htjeli da je rođenjem Spasitelja i Uznesenjem Marijinim na nebo njezino poslanje na zemlji završeno. Međutim, sveci nam poručuju: Kao što je Isus u Kani Galilejskoj za sebe rekao: još nije došao moj čas, tako je kroz mnoga stoljeća čovječanstvu govorio: još nije došao Marijin čas. Ali, evo sada je tu!