Mediji suvereno i globalno dominiraju svijetom današnjega čovjeka. Najbrže i najefikasnije uobličavaju javno mnijenje, pohvaljuju, osuđuju, stvaraju, brišu… Jednom riječju, određuju ne samo svjetonazor suvremenoga čovjeka nego nastoje samoga čovjeka (re)definirati, ovisno o tome kako ga vidi malen krug bogatih i moćnih ljudi koji se nalaze iza ekrana i tipkovnice.
Na popisu najutjecajnijih medija je svjetska globalna mreža koja, za razliku od klasičnih medija, nema automatizmom svoju publiku. Ljudi biraju kada i što će čitati, gledati i slušati na mrežnim stranicama i to na temelju osobnog afiniteta, a pri tom im mrežne stranice nude u cijelosti singularnu interakciju. Na internetu nećemo, kao na televiziji ili radiju, nešto slučajno pogledati ili poslušati: teško će netko tko, na primjer, ne voli planinarenje slučajno prispjeti na njihove stranice. Kao u tržnom centru, čovjek točno zna gdje se što nalazi i on sam dirigira kad će tamo ići. I baš poput tržnoga centra, internet je prepun ljudi čijim se uslugama služi, prema podacima Internet World Statsa, njih 4 208 571 287. Dostupan je gotovo na cijelom planetu, tako da ga već nazivaju novim, najgušće naseljenim kontinentom.
Navijestiti Božju riječ znači poći na mjesta u kojima se ljudi okupljaju i tamo im ponuditi izvor žive vode koja jedino može utažiti žeđ u duhovnoj pustinji današnjega svijeta. Od samih početaka Crkva je prepoznala važnost prisutnosti u digitalnom svijetu, tako da je među prvima pokrenula mrežne stranice Svete Stolice. Potom su ovaj novi kontinent počele naseljavati stranice župa, institucija i pojedinaca Katoličke Crkve. Još uvijek ta aktivnost nije na poželjnoj razini, ali polagano raste tako da danas na internetu možemo pronaći sve više vjerskoga sadržaja.
U ogromnom digitalnom svijetu ima posla za svakoga od nas. Navjestitelji Božje poruke nisu samo svećenici, redovnici i redovnice, nego svaki kršćanin svagdje ondje gdje se u danom trenutku nalazi uključujući internet na kojemu dnevno provede i nekoliko sati. Pa zašto ne bismo dijelili s drugima i s cijelim svijetom svoj najljepši status – status Božjega djeteta? Sveti Pavao u Prvoj poslanici Korinćanima revnosno piše: „Bijah nejakima nejak da nejake steknem. Svima bijah sve da pošto-poto neke spasim” (9,22).
Mi bismo još mogli dodati: bijah facebookovac facebookovcima, instagramist instagramistima, tviteraš tviterašima… da pošto-poto neke spasim.