Objavljeno:
23. 05. 2019. 14:45

Na ovogodišnjem glazbenom festivalu Coachella američki glazbenik Kanye West objavio je plan da će od vjernika koji budu posjećivali njegovu vlastitu liturgiju tražiti da nose sasvim posebnu odjeću koju je on dao „duhovno brendirati“. Nije riječ o kostrijeti ni o pepelu – dukserice su se prodavale po cijeni od 165 do 225 USD, a par čarapa stajao je 50 USD. Čini se da je ovaj ekscentrični glazbenik ponovno otišao predaleko. Ipak, u svijetu glazbe nije jedini koji prodaje ili je prodavao posebno izrađene proizvode.

Telefon Rolling Stonesa

Kad proizvedete tako popularan logo za svoj glazbeni bend kao što su to crvene usne i jezik skupine The Rolling Stones iz 1983. godine, i ovo dolazi u obzir. U vrijeme dok su ljudi još koristili kućne telefone s kabelom, izrađen je poseban telefon u obliku toga simbola koji je svojevremeno za Stonese osmislio umjetnik John Pasche.

Adele maska za spavanje

Lice poznate britanske pjevačice krasilo je sve tri naslovnice njezinih dosadašnjih albuma. Čini se da ide putem Phila Collinsa iz 80-ih godina. Ipak je pomalo neobično što je marketinški materijal odlučila prodavati do te mjere da je na masku za spavanje dala otprintati fotografiju svojih očiju sa spuštenim kapcima.  

Selotejp One Direction

Mnoge glazbene skupine mogu samo sanjati o tako razvijenom marketingu kakav je imala popularna skupina One Direction tijekom prošloga desetljeća. Lica petorice mladića koji su činili ovaj sastav krasili su najrazličitije predmete – od nakita do posteljine za krevet. No njihov brendirani selotejp (duct tape) do toga je trenutka bio nešto neviđeno. Bio je namijenjen prvenstveno ukrašavao školske knjige, dnevnike i druge predmete njihovih obožavatelja.

Mrtvački sanduk KISS

Američki rock sastav KISS nije htio biti samo poznat kao Beatlesi, nego i mnogo poznatiji. Svoje obožavatelje nazvali su Vojska KISS-a, a prepoznatljiva slova S u obliku groma objavljivali su na svemu i svačemu – od kutija za užinu do hladnjaka za pivo – i to u vrijeme kad je većina glazbenih skupina mogla samo sanjati da netko nosi majicu s njihovim logom.  KISS je htio svoje najveće obožavatelje pratiti i nakon njihove smrti. Stoga su osmislili posebno ukrašen mrtvački sanduk koji košta oko 4,000 USD.

Eminemova cigla

Obiteljski dom slavnoga repera Eminema postao je poznat u njegovu trećem objavljenom albumu The Marshall Mathers LP iz 2000. godine. Kad je čuo da će kuća u kojoj je odrastao biti porušena 2016. godine, dao je spasiti 700 cigli i potom ih prodavao na svojoj mrežnoj stranici, zajedno s kopijom kasete gore navedenoga albuma. Premda danas kasete ne koristi baš mnogo ljudi, ipak je ovo zanimljiv način marketinga.

Izvor:
Svjetlo riječi